Hoe dan ook een verbazingwekkend aantal mensen niet weten over de wet rond e-bikes zoals ze op dit moment stand

 

De elektrische fiets is waarschijnlijk de meest effectieve manier in en uit de stad te komen. Het is een beetje een laag koolstofgehalte, geminimaliseerd tot het punt van het verminderen van klomp, nuttig zijn voor korte excursies, en vaak Opvouwbaar voor capaciteit wanneer je aankomt op je doel. Er is slechts één klein probleem: in het Verenigd Koninkrijk, zijn ze over het algemeen illegale zij het in Amerika, hun legitieme status positiever. U kunt meer van deze twee behulpzaam assistenten ontdekken.

• Zijn elektrische fietsen rechtmatig in het Verenigd Koninkrijk?

• Zijn elektrische fietsen legitiem in de VS?

In Groot-Brittannië, is er iets van een gebrek aan gegevens over de legitieme status van zelfs de beste elektrische fietsen, maar toch rechtmatig firma Bolt Burdon Kemp is een poging om dat te veranderen. Ze zijn op dit moment scrounging up zaken voor hun administraties – ze bieden legitieme afbeelding om zowel e-fietsers en wandelaars die in crashes en andere problemen zijn – door middel van een poll bedoeld om uw inzicht in elektrische fiets wet te testen. Probeer het; je zou kunnen denken dat het iets van een knaller.

Aanbevolen video’s voor jou …
Bolt Burdon Kemp heeft ook een assortiment van verschillende artikelen over e-bikes, over het algemeen rond de manier waarop ze zijn vanaf nu niet erg veel beheerd en, zoals gezegd, bovendien niet strikt praten rechtmatig in vele plekken, onder de meeste omstandigheden.

Hoe dan ook Ben Peper, een Associate bij Bolt Burdon Kemp, denkt dat dit is waarschijnlijk zal verbeteren, tot op zekere hoogte zodra de overheidsinstantie vondst tijd om adequaat te denken.

Tip: Beste elektrische scooter

U ontvangt per e-bikes op elk punt geworden straat rechtmatig in het Verenigd Koninkrijk?

“Het is vergezocht dat private e-bikes onwettig zal blijven,” zegt Ben. “Ze zijn veel te beroemd, en het klimaat voordelen, zoals verminderde verstopping en vervuiling, zijn moeilijk te kampen met.”

Dus wat is de huidige wetgeving rond e-bikes? Ben verduidelijkt dat zij vanaf nu legaal gezien als meer als een voertuig dan een elektrische fiets, zo hectische als dat zou kunnen verschijnen.

“E-bikes worden geclassificeerd als voertuigen met een motor zoals gekenmerkt door segment 185 van de Wegenverkeerswet 1988. Alle voertuigen met een motor moet kosten, APK, lichten, kentekenplaten en andere bepaalde eigenschappen, maar e-bikes niet voldoen aan deze voorwaarden te hebben. dit houdt in dat ze niet kan worden gewaarborgd, waardoor de belangrijkste legitieme plek waar je kunt rijden ze is op eigen grond met toestemming van de eigenaar.”

Met betrekking tot de vraag of fietsen eigenaren die de wet overschrijden het volledige gewicht van de wet moet confronteren, Ben heeft enkele compassie. In een paar stukken van het land, e-bikes zijn wettig nog op voorwaarde dat zij zijn essentieel voor een proef op de weg Werf plot.

“Ondanks het feit dat ze volkomen rechtmatig te kopen, zijn ze illegaal om te rijden op open straten en tal van e-bike eigenaren zijn totaal niet geïnformeerd ze overschrijding van de wet. Getting gevangen kan een flinke boete en straf focussen betekenen .”

“Disarray naar voren als de gehuurde e-bikes die belangrijk zijn voor de cross country voorrondes zijn gereden kan worden op open straten,” verder met Ben. “Het is niet moeilijk om de reden waarom mensen de strijd te komen waar ze mogen hun exclusieve e-fietsen te zien. Zonder duidelijke wetten die het gebruik van e-bikes te beheren, hun veiligheid en de bescherming van integratie, de twee ruiters en wandelaars gevaar lopen.”